Bij Verhuurtbeter.nl geven we de voorkeur aan het verstrekken van informatie via online kanalen. Daarom hebben we geen telefonisten in dienst en zul je zelden een medewerker aan de telefoon krijgen. Hoewel dit op het eerste gezicht onpersoonlijk lijkt, heeft de praktijk uitgewezen dat dit juist sneller en efficiënter werkt. Op deze manier kunnen we meer mensen helpen bij het vinden van een nieuw thuis!
Om onze aspirant-huurders zo goed mogelijk te ondersteunen, hebben we verschillende (online) contactmomenten gecreëerd waar je terecht kunt met al je vragen.
Chat
Heb je vragen over onze werkwijze of ben je nieuwsgierig naar een specifieke woning en heb je nog geen account op ons platform? Dan kun je gebruikmaken van de chatfunctie op onze website. Onze collega's van het Klant Contact Center (KCC) zitten elke werkdag van 09.00-17.30 uur klaar om je vragen te beantwoorden. Daarnaast is onze chatbot Fin 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Wist je dat Fin gemiddeld 60% van de vragen naar tevredenheid beantwoord en dat Fin steeds beter wordt?
Huurspreekuur
Elke maandag en donderdag van 11:00 uur tot en met 11:30 uur kun je deelnemen aan ons online huurspreekuur. Wij lichten in deze meeting onze werkwijze toe en beantwoorden al jouw vragen. Het huurspreekuur vindt plaats via Google Meet, je vindt de link hier.
Open huizen
Voor elke woning die we aanbieden, organiseren we een open huis. Dit biedt aspirant-huurders de kans om de woning te bekijken en om ons team persoonlijk te leren kennen. Een open huis wordt begeleid door een van onze servicemanagers, waardoor er een face-to-face kennismaking mogelijk is en je tegelijkertijd vragen kunt stellen. Hier vind je de open huis agenda.
Telefoon
Telefonisch zijn we alleen bereikbaar in de eindfase van het verhuurproces, dus zodra een woning aan jou is toegewezen. Op dat moment delen we het directe telefoonnummer van een specialist van Verhuurtbeter.nl met je en zijn we op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 - 11:00 uur.