Een serviceconcept voor vastgoedeigenaars van residentieel vastgoed.
Makkelijk achter de voordeur
Verhuuractiviteiten zoals bemiddeling en screening hebben een werking tot aan de voordeur. Dit is niet genoeg om huurders lang en tevreden te laten wonen in uw complex. Het is ook niet genoeg om misstanden in uw complex tegen te gaan zoals overbewoning en heftigere vormen van woonfraude.
Sinds 2020 zijn wij gestart met 'Complexmanagement'. Met dit serviceconcept komen wij gedurende bewoningstijd ook achter de voordeur. Wij zorgen er direct voor dat huurders makkelijk met ons en elkaar kunnen communiceren op een online platform van Area of People (NL/EN). Zo is elke huurder altijd voorzien van belangrijke informatie omtrent het wooncomplex, op de hoogte van actuele storingen en van komende evenementen zoals buurtbarbecues . Ook is het de plek waar huurders dagelijks hun klachten kunnen delen met ons en andere ketenpartners.
Attentiestickers op achtergelaten fietsen in het complex.
Wat is complexmanagement in bullets?
Een verfijnd samenspel tussen eigenaar - property manager - andere ketenpartners - huurders en VB
Een verfijnd samenspel tussen planmatig onderhoud, correct uitgevoerd service-onderhoud, goed bewonersgedrag - pro-actief beleid door huismeester en borging van processen en partijen.
Makkelijk te schakelen, zodat huurders ambassadeurs worden.
Wat is het doel van complexmanagement
Huurderstevredenheid optimaliseren
langere bewoningsduur
huurders worden ambassadeurs
Kosten verlagen voor huurders en verhuurder door terugkerend onderhoud te ‘leren’, te beschrijven en vervolgens zelf uit te voeren
Inzicht krijgen in gedrag van huurder aan de hand van data ‘lifecycle of the tenant’
Liftposters
Vond u dit artikel interessant?
En wilt u op de hoogte blijven over ontwikkelingen rondom Verhuurtbeter.nl?
Wij geven met regelmaat updates gemakkelijk in uw inbox.