De “Verhuurtbeter formule”, waarschijnlijk heeft u het al eens voorbij zien komen. Maar wat houdt deze formule precies in? En hoe helpt het vastgoedeigenaren bij het beter verhuren van hun woningen? In dit korte artikel leggen we het u uit.

Onze missie

Woningverhuur aan de beste huurders in de kortst mogelijke tijd, dat is waar Verhuurtbeter.nl voor staat. Dit levert een optimaal rendement voor verhuurders en een optimale servicebeleving voor huurders. Hoe? Door middel van innovatieve software, efficiënte verhuurbemiddeling, een transparante wachtlijst en door complexmanagement!

Verhuurtbeter.nl heeft de gehele 'lifecycle of the tenant' in eigen formule opgenomen. Dienstverlening tot aan de voordeur en er achter. Je kunt stellen dat de huurder bij ons blijft vanaf het eerste contact tot aan het toekomstige vertrek uit de huurwoning. Zo weten wij en u wat er leeft én wie er leeft.

Innovatieve software

We geloven dat offline en online onafscheidelijk zijn in een goed verhuurproces.

Als verhuurder wilt u goede huurders en complete huurdossiers. Daarom hebben we een speciaal online kwaliteitssysteem ontwikkeld dat fungeert als een soort poortwachter bij het verhuren van uw woningen. Zo helpen wij u snel en efficiënt de ideale huurder te vinden. Potentiële huurders doorlopen het gehele proces gemakkelijk en stapsgewijs via onze website. Hierbij wordt hun achtergrond op een eerlijke, transparante en AVG-proof manier gecheckt.

Daarnaast heeft VB de vraagzijde van het verhuurproces volledig gedigitaliseerd. Hierdoor kunnen wij vroegtijdig signaleren welke markttrends eraan komen. Op deze manier beschikken wij en u altijd over de juiste data om op tijd te anticiperen met bijvoorbeeld nieuwe markthuren of nieuwe doelgroepen.

Eerlijke en transparante wachtlijst

Bij Verhuurtbeter.nl werken we aan de hand van een wachtlijst. Dit is een eerlijke en transparante manier van woningen toewijzen geënt op een flinke set aan acceptatievoorwaarden. Na aanmelding is de wachtlijst zichtbaar voor alle aspirant huurders. Zo tonen we bijvoorbeeld aan hen allemaal hoe lang de laatst gekozen huurder heeft moeten wachten op een woning in een project. Door deze werkwijze hebben wij gemeten dat aspirant huurders niet meer verder op zoek gaan naar een woonruimte bij anderen maar wachten totdat ze aan de beurt zijn. Bij ons, in uw vastgoed!

Complexmanagement = meer service én makkelijk achter de voordeur!

Verhuuractiviteiten zoals bemiddeling en screening hebben een werking tot aan de voordeur. Dit is niet genoeg om huurders lang en tevreden te laten wonen in uw complex. Het is ook niet genoeg om misstanden in uw complex tegen te gaan zoals overbewoning en heftigere vormen van woonfraude.

Sinds 2020 zijn wij gestart met 'Complexmanagement'. Met dit serviceconcept komen wij gedurende bewoningstijd ook achter de voordeur. Wij zorgen er direct voor dat huurders makkelijk met ons en elkaar kunnen communiceren op een online platform van Area of People (NL/EN). Zo is elke huurder altijd voorzien van belangrijke informatie omtrent het wooncomplex, op de hoogte van actuele storingen en van komende evenementen zoals buurtbarbecues . Ook is het de plek waar huurders dagelijks hun klachten kunnen delen met ons en andere ketenpartners.

Het uiteindelijke resultaat? Huurders veranderen in ambassadeurs die hun positieve ervaringen delen met familie en vrienden! Zo verhuurt u beter.

Vond u dit artikel interessant?
En wilt u op de hoogte blijven over ontwikkelingen rondom Verhuurtbeter.nl?
Wij geven met regelmaat updates gemakkelijk in uw inbox.

Heb je het antwoord gevonden?