De “Verhuurtbeter formule”, waarschijnlijk heeft u het al eens voorbij zien komen. Maar wat houdt deze formule precies in? En hoe helpt het vastgoedeigenaren bij het beter verhuren van hun woningen? In dit korte artikel leggen we het u uit.

Onze missie

Aaneengesloten verhuur aan de beste huurders in de kortst mogelijke tijd, dat is waar Verhuurtbeter.nl voor staat. Dit doen we met een optimaal rendement voor de verhuurder en optimale huurderstevredenheid voor de huurder. Hoe? Door middel van innovatieve software, efficiënte verhuurbemiddeling en persoonlijk servicemanagement!

Vaak wordt het verhuurproces uitgevoerd door verschillende ketenpartners. Dit zorgt vaak voor een hoop gedoe en ruis wanneer werk wordt overgedragen. Verhuurtbeter.nl heeft daarom de gehele verhuurketen in eigen formule opgenomen zodat de huurder ook na het intrekken van de woning bij ons blijft. Dit maakt de toegankelijkheid voor huurders enorm en het zorgt ervoor dat we al in een zeer vroeg stadium een vertrouwensband opbouwen.

Innovatieve software

We geloven dat offline en online onafscheidelijk zijn in een goed verhuurproces.

Als verhuurder wilt u goede huurders en complete huurdossiers. Daarom hebben we een speciaal online kwaliteitssysteem ontwikkeld dat fungeert als een soort poortwachter bij het verhuren van uw woningen. Zo helpen wij u snel en efficiënt de ideale huurder te vinden. Potentiële huurders doorlopen het gehele proces gemakkelijk en stapsgewijs via onze website. Hierbij wordt hun achtergrond op een eerlijke, transparante en AVG-proof manier gecheckt.

Doordat de vraagzijde van ons verhuurproces volledig gedigitaliseerd is, kunnen wij vroegtijdig signaleren welke trends eraan komen. Op deze manier beschikt u altijd over de juiste data om op tijd in te spelen op bijvoorbeeld huurprijsaanpassingen.

Eerlijke en transparante wachtlijst

Bij Verhuurtbeter.nl werken we aan de hand van een wachtlijst. Dit is namelijk een eerlijke en transparante manier van woningen toewijzen geënt op een flinke set aan acceptatievoorwaarden. Na aanmelding is de wachtlijst zichtbaar voor alle aspirant huurders. Zo tonen we bijvoorbeeld aan hen allemaal hoe lang de laatst gekozen huurder heeft moeten wachten op een woning in een project. Door deze werkwijze hebben wij gemeten dat aspirant huurders niet meer verder op zoek gaan naar een woonruimte bij anderen maar wachten totdat ze aan de beurt zijn. Bij ons, in uw vastgoed!

Complex Management - makkelijk achter de voordeur

Waar veel partijen helpen tot aan de voordeur, gaat Verhuurtbeter.nl ook achter de voordeur door als Complex & Service Manager. Wij zorgen ervoor dat huurders altijd voorzien zijn van belangrijke informatie en dat klachten zo snel mogelijk verholpen worden. Ondanks dat Verhuurtbeter.nl een online platform is dat digitalisering en automatisering hoog in het vaandel heeft staan, vinden wij het belangrijk een zo persoonlijk mogelijke werkwijze te hanteren. Daarom telt ons team inmiddels vijf Service Managers en vier Klanten Contact Managers die ieder uur van de dag klaarstaan om bestaande huurders een zo fijn mogelijke woonervaring te bezorgen en aspirant huurders zo snel mogelijk aan een nieuwe woning te helpen.

Het uiteindelijke resultaat? Huurders veranderen in ambassadeurs die hun positieve ervaringen delen met familie en vrienden! Zo verhuurt u beter.

Vond u dit artikel interessant? En wilt u op de hoogte blijven over ontwikkelingen rondom Verhuurtbeter.nl? Abonneer.


Heb je het antwoord gevonden?