Bij Verhuurtbeter.nl kiezen we voor het geven van online informatie. Daarom hebben we geen telefonistes in dienst en krijgt u zelden een medewerker aan de lijn. Dit lijkt onpersoonlijk, maar de praktijk wijst uit dat het juist sneller en efficiënter werkt.  Zo kunnen we meer mensen helpen aan een nieuw thuis!

Online vaardigheden
Wij vragen dus wel wat ‘online vaardigheden’ of de bereidheid hulp te vragen van iemand die u kan helpen mocht het u zelf niet lukken. Als het nodig is, neemt Verhuurtbeter.nl zelf contact met u op.  Kennismaken doen we uiteraard face-to-face tijdens een Open Huis, of, het zal u niet verbazen, ook dit kunnen we natuurlijk online doen :-) 

Zodra we en woning toekennen zijn we óók telefonisch bereikbaar. Wij delen dan het directe telefoonnummer van een Verhuurtbeter.nl specialist met u.

Alles is te vinden op onze website
Wij besteden veel aandacht aan het up-to-date houden van onze websites. Bij elke vraag die u ons stelt, kijken we eerst of het antwoord daar al is gegeven.  Is dit niet het geval, dan voegen wij deze (nieuwe) informatie snel toe. Mocht u iets niet kunnen vinden, horen we het graag.

Heeft u het antwoord gevonden?